Nora'nın Kitaplığı : Opal (Lux.3) Tanıtım & İnceleme

4 Mayıs 2013 Cumartesi

Opal (Lux.3) Tanıtım & İnceleme

  
  Daemon'ın duygularından bir türlü emin olamıyordum ama son günlerde hiç tahmin etmediğim kadar ciddi olduğunu kanıtladı. Birlikte akıl almaz tehlikelerden geçmiş ve bölük pörçük ilişkimizi bir araya getirmeye kendimizi öyle kaptırmıştık ki... şey... ah tamam, söylüyorum işte: O yanımdayken tüm bedenimin titremesini dindiremiyorum, birlikteyken adeta ateş alıyoruz.

  Ama bizim dışımızda bir sürü sorun var. Ne kadar uğraşırsa uğraşsın, ailesini koruyamıyor, ona yardım etmeliyim.

  Yaşadıklarımdan sonra artık eski Katy değilim. Bambaşka biriyim, geleceğim öyle belirsiz ki... Bizi sorunların çözümüne yaklaştıran her adım, aslında içinden çıkamayacağımız korkunç bir organizasyonun parçalarına götürüyor.

  Ölümler hâlâ acı veriyor, yardımlar en beklenmeyenden geliyor ve dostlar en ölümcül düşmanlara dönüşüyorlar ama biz geri adım atmayacağız. Sonunda dünyamız sonsuza kadar paramparça olsa bile.

  Birlikte güçlüyüz... ve onlar bunu biliyorlar.


(SPOİLER İÇERİR)

Ne diyebilirim ki?! Jennifer hepimizi yine dehşete düşürdü. Ama nedense bu kitap beni diğerleri kadar sarmadı. Olaylar biraz tekdüze ve tahmin edilebilir gidiyordu. Heyecan seviyesi düşük tutulmuş, duygular ön plana çıkmıştı. (Bir şikayetim olduğundan değil tabii ki Daemon forever) Bunun dışında Daemon azalmış öküzlüğüyle beni şaşırttı, çünkü zayıf noktalarını açığa vurmaya başlıyor. Bana kalırsa Opal, Origin'e hazırlık kiabı gibi olmuş çünkü kitabın sonuna kadar önemli bir olay olmuyor. Son bölüm ise Origin başlangıcı gibi. Demek istediğim Opal Origin öncesi novella gibi oldu biraz, aksiyonu düşük buldum. Bunun dışında romantizm bir harikaydı. Daemon Katy'ye iyice bağlandı ve kitabın sonu tamamen... yürek burkucuydu. Daemon için çok üzüldüm ve Katy için de tabii ki ama Daemon'ın durumu Katy'den daha kötü bence. O son bölümü resmen ağır çekimde okudum ama Blake'i tüm kitap boyunca iyi gibi gösterdiler, kitabın sonunda şeytan gibi. En azından bir "özür dilerim, gerçekten, beni zorladılar" gibisinden bir şeyler deseydi. Çünkü Katy'nin Blake'e üzülme sebebi doğruydu, sadece karmaya kurban giden gençlerden biri, gibi yani. Kitabın sonu sağolsun yaşama zevkim falan kalmadı ama kitap serinin diğer kitapları kadar beklentimi karşılamıyordu açıkçası. Daha maceralı bir şeyler beklerdim okurken biraz sıkıldım "Hadi bi'şeyler olsun artık" diye diye kitabın sonunu getirdim (bir şeyler de oldu yani) ama sanırım Origin'de harekete yeterince doyacağız.



  Ön okuma:  https://www.facebook.com/notes/dex/lux-3-opal-%C3%B6n-okuma-jennifer-l-armentrout/547959315263971?ref=notif&notif_t=notify_me
 
 Puanım: 4   GoodReads Puanı: 4,5
Sayfa Sayısı: 420   Baskı Yılı: 2013   Yayınevi: DEX

34 yorum :

  1. bende bekliyorum ön okuma için coook teşekkürler jennıfer'e çook teşekkürler çok iyi bir kitap yazmış ve mütiş bir daemon oluşturmuş

    YanıtlaSil
  2. opalı araştıdımda hala satışa çıkmamış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Opal'in dağıtımı 3 Temmuz'da başladı ama hala ulaşmayan D&r şubeleri var. En geç Cumartesi çıkar fakat Cumartesi'ye kalacağını sanmıyorum :)

      Sil
  3. ben de sabırsızlıkla bekliyorum fakat bu kapakdaki kız çok büyük gösteriyor yaaa tek ben mi öyle düşünüyorum acabaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet katılıyorum, ikisi de liseli gibi göstermiyor :) Aslında ben kitaptaki karakterleri hayal etmemiz açısından kapağa resim konulmasına karşıyım ama gördüğümüzde de karşı çıkamıyoruz :)

      Sil
    2. Bence pepe kıza göre bayağı mükemmel kalıyo

      Sil
    3. Bence uyumlu bir çiftler tabii ki görüşlere saygı duyarım ve acaba erkekler de senin düşüncenin tam tersini mi düşünüyordur :D

      Sil
    4. assında kız Pepe'ye göre biraz yaslı kalıo ama ikiside hayal ettiğim liseli gençlere hiç benzemioo.. üstelik daemon'u daha yakışıklı beklıodum yeşıl gozlerinide daha yesıl.ama genel olarak kızı begenmıorum:((ama yakısıolar ne dıyelım

      Sil
    5. Kapaktakiler birbirine yakısabilir ama kesinlikle kitap karakterlerine yakışmıyorlar bence de, katılıyorum o açıdan :)

      Sil
  4. Olur olur İngilizce'de olur <3 seni yerim ben :D Sabahtan beri arıyorum bulamadım ya :( Bu arada çabuk cevap vermen çok hoş birşey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Çok fazla yazanım olmadığı için girer girmez direk herkese cevap yazmaya çalışıyorum :)

      Sil
  5. bu daemon ne yav arkadaş nasıl bir karakterdir öyle, dışarda bulsan öle bişi bağla evde sakla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daemon gibi bişey bulmak zor canım ya :D

      Sil
  6. fotoğraftaki daemon ' un gerçek ismini biliyomusunuz??? merak işte ;-) :-) kapaktaki yakışıklı ????

    YanıtlaSil
  7. ben şu anda cumayı bekliyorum opal ı okumak için :-(( nasıl çok satılıyorsa artık oniks i aldığımda bir sürü vardı 2 gün sonra yok bide ağlıycam nerdeyse son kitap da ben almadan az önce satılmıştı :( neyse bide böyle güzel heyecanlı komik konusu olan kitap önerin var mı bir türlü ne alıp okuyacağımı bulamadım lux serisinden sonra aynı tadı alabileceğim bir seri mesela. katy le daemon un aşkı gibi itişip kakışmalı ama bir okadar şehvetli bişey :-):-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani mesela Tatli Bela serisi de boyle gicik davranislarla basliyor fisilti serisinde de benzeyen kisimlari var. Tabi simdi neleri okuyup okumadigini bilmedigim icin listeyi fazla uzatamayacagim ama bu soylediklerim guzel seriler :)

      Sil
  8. listeyi uzatabilirsin çünkü bu aşırı kitap tutkum yenilerde ve lux serisiyle başladı ve okudukça elim kitap arıyo artık. çok aşırı bir bilgimde yok o yüzden önerilere açığım. :-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman söylediğim serilere ve Ölümcül Oyuncaklara bir göz at derim. Bunları beğenmezsen veya bitirince başka kitap yorumlarıma da göz atabilirsin :)

      Sil
    2. teşekkürler :-)

      Sil
  9. opali tatlı belayı ve fısıltı serisini bitirdikten sonra durmadan bu tür çocukların olduğu kitapları okuyorum önerebileceğin bir kitap var mı ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kemikler Sehri'ndeki Jace de boyle bir tip yani kendini begenmis cool tiplerden :D

      Sil
    2. teşekkür ederim :D

      Sil
  10. Pepe toth kaç yaşında?

    YanıtlaSil
  11. Ölumcul oyuncaklardaki jace luxtaki gibi daemon ariyorum ama yok senin bildiğin bir kitap var mi boyle bas kahramani okuz olan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna benzer bir listede bulduklarımı yazayım, bazılarını okumadığım için bilmiyorum:
      Uyumsuz, Kusursuz Kimya, Yıldız Geçidi, Demir Kral, Düşüş, Aşs Ve Gurur, Meleğin Düşüşü... vs. Bunların hepsi dediğin gibi olmayabilir, yanlış da çıkabilir ama listeye koymuşlar. Tanıtım yazılarına bir göz at istersen :)

      Sil
    2. Bir de Yakut Kırmızı'da da dediğin konu var biraz :)

      Sil
    3. Sagol tesekkur ederimï

      Sil
  12. banada önersene ama liseiı gençlerin fantastik-aşk kitapları yanı lux serisi gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fısıltı ve Yakut Kırmızı serilerine bir göz atmanı tavsiye ederim :)

      Sil