Nora'nın Kitaplığı : Harry Potter ve Sırlar Odası (Harry Potter #2) - Kitap Yorumu

11 Ağustos 2013 Pazar

Harry Potter ve Sırlar Odası (Harry Potter #2) - Kitap Yorumu

Harry Potter sırlar odası ile ilgili görsel sonucu

   Dursley'ler o yaz öylesine çekilmez olmuşlardır ki, Harry bir an önce okulu Hogwarts'a geri dönmek için can atmaktadır. Eşyalarını toplarken ortaya çıkan ev cini Dobby ise onu uyarır: Hogwarts'a dönerse, bir felaket olacaktır. Olur da: Sırlar Odası'nın açılmasıyla ortaya çıkan karanlık bir güç, Hogwarts'takileri taşa çevirmeye başlar. Harry, hayatını tehlikeye atarak, Odanın elli yıllık ölümcül gizemini çözmeye çalışır. Ve gerçekten de başına gelmedik felaket kalmaz.

   Kitabın kurgusu kesinlikle mükemmel. İlk kitaptan daha profesyonelceydi diyebilirim. J. K. Rowling'in 1. kitabın yanı sıra bu kitap ile sivrildiğini düşünüyorum. Ayrıntılar inceden inceye zekice düşünülmüş ve zihinde sorular kalmasına izin verilmiyor. Resmen yazarlığını konuşturmuş bu kitapta. İlk kitap sıkıcı başlamıştı, bu kitapta ise sıkılmak söz konusu bile değil..

Ä°lgili resim

   Kurgudan sonra hoşuma giden ikinci şey ise sahip olduğu hafif komedi. Komedi kitabı denilemeyecek kadar az ama sıkılmanızı önleyecek kadar fazla. Tam da olması gerektiği kadar sizin anlayacağınız. Arada geçen konuşmalar olsun, Ron'un verdiği tepkiler olsun, okurken sizi gülümsetmeye yetiyor. Zevk alarak okudum, klasik olmayı hak ediyor..

Serinin Diğer Kitapları:

2. Harry Potter ve Sırlar Odası
3. Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
4. Harry Potter ve Ateş Kadehi
5. Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı
6. Harry Potter ve Melez Prens
7. Harry Potter ve Ölüm Yadigârları


Puanım: 4,5   GoodReads Puanı: 4,26
Sayfa Sayısı: 314   Yayınevi: Yapı Kredi Yayınları   Yazar: J. K. Rowling

2 yorum :

  1. ben hayatım boyunca bu kadar mükemmel bir seri okumadım. 10 kitaptan oluşuyo ve hepsi birbirinden güzel. iyi ki okumuşum eğer okumasaydım hayatım hep eksik kalacaktı diye düşünyorum. herkese şiddetle tavsiye ederim !!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu paylaştığınız için teşekkürler ^^

      Sil