Nora'nın Kitaplığı : Artık Ben De Bir Kitap Canavarı'yım !

23 Ocak 2014 Perşembe

Artık Ben De Bir Kitap Canavarı'yım !


Arkadaşlar hatırlayanınız var mı bilmiyorum ama ben yılbaşında blogumda "2014'te blogumla alakalı neler yapmak istiyorum" diye bir post paylaşmıştım. Bir maddesi de bir blog turuna katılmaktı. Ben kendime ve size verdiğim bu sözle gaza gelip Kitap Canavarları'na başvurdum. Onlar da çook sağolsunlar beni kabul ettiler. :)

Şimdi biraz da blog tur kapsamından bahsetmek istiyorum. Mesela Kitap Canavarları kim? Sırasıyla sayayım size:

Eh, artık bu listeye ben de eklenmiş oldum. Ve ilk blog turum da Şubat'ın başında Mabet kitabıyla olacak. Bizi daha yakından takip edebilmeniz için blog turunun Facebook adresine tıklamanız yeterli: Kitap Canavarlarının Blog Turu-Facebook :)



6 yorum :

  1. ah ya bende çok istiyorum bir blog turu da bir türlü kısmet olmuyor.. tebrik ederim efendim canavarlığa devam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç başvurdun mu peki? Bir çok blog turu var, yenisiyle eskisiyle.. :)

      Sil
  2. valla başvurmadım aslında çünkü oturmuş bir düzen vardır sonuçta herkesin bir görevi vardır hali hazırdaki tur takviminde o yüzden gereksiz eleman olacağımı düşündüm :)

    bakalım ya kısmet bu blog işlerini bırakmaya niyetim yok daha ilk yılımı bile doldurmadım blogger aleminde elbet bende gönlüme göre bloğuma göre bulurum bir şeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer endişen buysa henüz ilk turuna başlamamış blog turları var. Haklısın, zamanı gelince belki de birkaç blogger toplanır kendi blog turunuzu başlartırsınız, böylece senin sıkıntın da giderilmiş olur :D

      Sil
  3. Aramıza hoş geldin Nora :D

    YanıtlaSil