Nora'nın Kitaplığı : Çekilişin Sonuçları Açıklanıyor!

24 Ocak 2014 Cuma

Çekilişin Sonuçları Açıklanıyor!


Tabii ben yine kağıt kalem uğraşmayıp sanal ortamda halletim işleri. Herkesi kazandığı çekiliş hakkı kadar numaralandırdım ve sonuçta 235 giriş yapılmış. Doğrulamak için baktığımda bazı yorumların silinmiş olduğunu fark ettim ama meraklanmayın, o kişilerin adı da çekilişe katıldı. Bu kadar katılım olduğu için teşekkürler herkese ilk olarak :) Her neyse fazla uzatmadan devam edeyim. Sonra önceki çekilişte olduğu gibi random.org kullandım ve çıkan numaralardaki kişiler de kazanmış oldu. Fazla uzatmadan isimleri açıklayayım.  İşte kazananlar:

1. Suna Kağıtçı

2. Nilay Şengül Erbozan

Kazananları tebrik ediyorum. Mail adreslerinize birer e-posta gönderdim, 3 gün içerisinde cevap vermenizi bekliyorum :) -Aksi takdirde çekilişi tekrarlayarak yeni bir kazanan belirlememiz gerekecek.-

Katılan herkese çok teşekkür ediyorum, bir dahaki çekilişimizde görüşmek üzere, hoşçakalıın! (Ve iyi tatiller :D)

3 yorum :