Nora'nın Kitaplığı : Lovely Complex - Anime Tanıtım & İnceleme

11 Ocak 2014 Cumartesi

Lovely Complex - Anime Tanıtım & İnceleme



Koizumi, 1.70 cm boyunda, hemcinslerine göre uzun boylu bir kızdır. Ootani ise Koizumi'den yaklaşık 10 cm daha kısa bir erkektir. Bu ikili lise başladığından beri birbiriyle sürekli ağız dalaşına girmekte ve çoğunlukla da bu kavgaları etraftakileri eğlendirmektedir. Zaten kısa bir süre sonra da sınıf öğretmenleri Koizumi ve Ootani'yi "All Hanshin-Kyōjin" olarak çağırmaya başlar. Tüm okulda ise "komedi ikilisi" olarak çağırılmaktadırlar.

İlk Bölümlerin Konusu:


Bu sırada okula yeni gelen Suzuki adındaki genç çocuk, Koizumi'nin hayallerini süslemeye başlar. Bu durumu hemen fark eden Ootani, Koizumi'ye işbirliği teklif eder. Ootani'nin Suzuki ve Koizumi'yi bir araya getirmesinin karşılığında Koizumi de en yakın iki arkadaşından biri olan Chiharu'yu Oatani'ye ayarlayacaktır. Planlarını yapan Koizumi ve Ootani, diğerleriyle birlikte havuza giderler. Eğlenceli bir günün ardından Koizumi ve Ootani acı gerçeği öğrenir. Chiharu, kendi boylarında olan Ootani'yi tam bir erkek gibi görmezken Suzuki de Koizumi için aynı şeyleri hissetmektedir.

♥.•´¯`•.¸¸.•..:*´¨`*:.☆

Bir süre sonra ise komedi ikilisinin duyguları farklı yönde gelişmeye başlıyor. İşte 2 günde bitirdiğim romantik animlerden bir tanesi. Her konuşmalarında tartışan ikilimizin duyguları değişse de aralarındaki boy farkı yüzünden durum garipleşiyor ve bu konuya çok takıyorlar. Ama boy farkı da az değil şimdi :D

Romantik-komedi konusunu çok iyi işleyen bir animeydi. İlk çeyreği falan komediyken sonra romantiğe dönüşüyor, ama iki türlü de ben zevk alarak izledim. Otani minyon falan ama çok tatlı Risa'nın ise saç rengine aşık oldum. Tabii anime bazında. Bu animede çok hoşuma giden karakterlerden biri ise Risa'nın en yakın arkadaşı. Her tepkisine her ekrana çıkışına gülüyorum özellikle bazı bölümlerde tepkileri falan çok hoş :D

Kısacası ben beğendim bu animeyi. Yeni çizimlerden nasibini alamamış ama eski olmasına rağmen çizimi gayet güzel. Her şeyiyle beğendim, 24 bölümlük eğlenceli bir anime. Romantik ağırlıklı komediyi seven varsa tavsiye edebilirim :)

15 yorum :

  1. merhaba nora siten harika bence kitaplarını kitaplıgını fotoğraflarla bizlerle paylaşmalısın alışverişlerinle kitaplarınla ilgili videolar çek koy mesela güzel olmaz mı geçenlerde başka birinde gördüm muhteşem olmuş sende yapmalısın

    YanıtlaSil
  2. En sevdiğim anime ♥ :)

    YanıtlaSil
  3. İzlediğim ilk romantik animelerden biridir kendisi. Aslında animeleri kısalığına göre izliyordum, sanırım bu 24 bolumdu ve anime izlemeye yeni başlamış biri olarak çok fazla bolum demekti benim için. Ama buyuk bir azimle bitirdim kendisini ve gayet de beğendim. Çizim konusunda haklısın. Anime seçerken çizim en ön plandadır benim için konu sonrasında. Guzel inceleceme olmuş eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Çizimlere ısınamadığım için izlememiştim, bir bakayım. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir süre sonra alışıyorsun çizimlere, türü seviyorsan dene bence :)

      Sil
  5. izlediğim en gzl anime :)) <3

    YanıtlaSil
  6. 2. sezon fln var mı ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, tek sezonluk bir anime :)

      Sil
    2. ama devam edebilirdi ya :D buna benzer güzel anime var mı ?

      Sil
    3. Kaichou Wa Maid-sama'yı deneyebilirsin :)

      Sil