Nora'nın Kitaplığı : Cehennem (Providence #2) - Tanıtım & İnceleme

18 Mart 2014 Salı

Cehennem (Providence #2) - Tanıtım & İnceleme


Nina Grey, şeytanlarla yaptığı savaşın yaralarını yeni yeni sarıyordu. Geçmişte olanlar çok uzakta kalmış gibiydi. Hem okuluna devam ediyor hem de babasından kalan şirketin başına geçmek için hazırlanıyordu. Her şey normale dönmüştü, geceleri gördüğü kâbuslar dışında...

Nina ve nişanlısı Jared için bu kâbusların tek bir anlamı vardı: Yaklaşan tehlike ve Şeytanlarla yapılacak olası bir savaş...

Cehennem'e çok düşük beklentilerle başladım ve beni çok şaşırttı. İlk kitaba ise çok yüksek beklentilerle başlamıştım ve hayal kırıklığı olmuştu. Benim için bu iki kitap -kapakları gibi- tamamen zıt. Özellikle ilk kitapta ağır basan aşk ve bu kitapta ön plana daha çok aksiyonun çıkması gibi. Bu seri ilerledikçe güzelleşen serilerden sanırım. İlk kitap, klasik young-adult'ın melekli versiyonu gibiydi. Bir birleşiyorlar, bir ayrılıyorlar, yok yok, bu kitapta kafalarına oturmuş ya artık, rahat bir nefes aldık. 

Bu kitabı her ne kadar beğensem de, halâ Alacakaranlık gibi ilerlediğini düşünüyorum. Ayrıntıya girmeyeceğim ama bu düşüncem hala stabil durumda, ama bu beni rahatsız etmiyor, keyifle okudum :) 


Spoiler
Kitabın sonunda hamilelik gibi 'küçük' bir sürprizle karşılaştık. Şaşırdım, ama çok da değil çünkü Eden'ın kapağında bebek arabası var (spoiler için teşekkürler sevgili kitap kapağı tasarlayanlar). Ama ben son kitapta hamile kalır falan diye düşünmüştüm. Ayrıca bir dakika, ne yani evlendiler mi öyle pat diye. 1 Haziran'a ne oldu? Bu yazar evlilikleri böyle suratımıza çarpmayı çok seviyor, onu fark ettim :D

Gelelim Ryan'a. Ryan deyince benim aklıma Jacob geliyor, bir kurtulamadım şu olaydan :D Her neyse, şahsen bu Ryan'ın Claire'in Talehi olduğu ortaya çıktığından beri böyle olacağının belli olduğunu düşünüyorum. Ama bu şekilde olacağı aklıma gelmezdi, çok tatlılar ya :D Ben seviyorum bu ikiliyi.. 

Geçen kitapta favorim Claire'di ve halâ da o. Ama Bex de bayağı bir yaklaştı çizgiye :D Ayrıca bu Grant veya Sasha'dan bir şey çıkacak gibi ya hadi hayırlısı, umarım bir şey çıkmaz yani. Kim olayına da şaşırmadım açıkçası, ama bu konuda yapacak bir yorum da bulamıyorum. Ayrıca bu kitapta Beth bayağı bir arka plana atılmış, üzüldüm bu duruma :(


Sonuç olarak serinin bu kitabını daha çok beğendim ben. Ve fark ettim ki bu seriyi sindire sindire okumayı seviyorum ben, bazı seriler gibi hemen bir günde bitirmek istemiyorum. Sanırım keyfini çıkarmak diye buna deniyor :D Bir de serinin kapakları neden bu kadar alakasız oldu çözemedim, en azından matlık-parlaklığı benzetseydiniz, azıcık kabartma da fena olmazdı hani. Neyse yani, Yabancı yayınevini kaliteli buluyorum o yüzden bu konuda fazla yakınmayacağım, umarım 3. kitapta biraz kabartma kullanılır, o olmayınca olmuyor ya :D Evet, bu konudan da bahsettiğimize göre benim söyleyeceklerim bitti, sıra sizinkilerde. Yorumlarınızı bekliyoruum! :)

Providence serisi yorumlarım:

Puanım: 4         GoodReads Puanı: 4,14
Sayfa Sayısı: 352   Yazar: Jamie McGuire   Yayınevi: Yabancı

5 yorum :

  1. yorumlarını gerçekten cok beğeniyorum yine süper olmuş bu seriyi tamamlanınca ben de alacağım ephesus yayınlarında almak istediğim üç kitapta tükenmiş bakire tanrıça ve kar meleklerini istiyordum yeniden baskısını yapacaklar mı bizim için öğrenir misin acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki yapılacaktır. Nerede tükenmişse oraya tekrar gönderirler. Ama beklemek zorunda değilsin başka kitabevlerinde veya int. sitelerinde bulabilirsin. Mesela D&R ;)

      Sil
  2. çok teşekkürler canım bir çok internet sitesinde de tükenmiş bu arada yanlış yatak bitti mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo süpersin :) ama kitaplığına yeni kitaplar eklesen bile öncekileri bitirmeden başlama bence hem merakla hızlıca okursun hem de daha önce aldıkların bitmiş olur

      Sil