Nora'nın Kitaplığı : Kan Ateşi (Fever #2) - Tanıtım & İnceleme

2 Mart 2014 Pazar

Kan Ateşi (Fever #2) - Tanıtım & İnceleme


Kan görmekten korkar mısınız?
Hiçbir şey göründüğü gibi değildir ve yeri geldiğinde insanlar gördüklerine de inanmamalıdır...

MacKayla, Jericho Barrons ile beraber yaşamaya başlamıştır. Hem fiziksel olarak, hem de ruhen o kadar çok değişmiştir ki kızının peşine düşen ve onu ararken perişan olan babası bile Mac'i tanıyamaz.
Karanlık, gölgeler, çeteler ve sonu gelmeyen birçok cinayet ile artık her şey daha çok içinden çıkılmaz hale gelir. Güvenlik güçleri her konuda Mac'ten şüphelendikleri için her an onun peşindedirler. Mac'i takip eden sadece polis değildir. Zaten cevapsız sorular da işte tam burada başlar.
Net olan tek şey, Mac'in artık kan görmek istememesidir.


Olamaz! 3. kitabım yok! 3. kitabımı istiyorum! Ama maalesef ki sırada bekleyen bunca kitap (ve 3. kitabın kapağı da bunlar gibi değiştirilir umudu) varken 3. kitabı yakın zamanda alamayacağım. Ama istiyor muyum? Hem de nasıl :(

Kan Ateşi elime geçtiğinde inanılmaz bir hayal kırıklığı yaşadım: Kİtap incecikti! Olmaz, olamaz diye düşünürken bir baktım kitap bitmiş :( Aslında bu kitaptaki karakterlerin hiç tarzım olmadığını düşündüğümü sanıyordum ama içimdeki sesler hiç de öyle demiyor. 2 gündür 3. kitabın isteğiyle kıvranıyorum, hatta bu kitabı unutmak için yarım saat geçmeden yeni bir kitaba başladım bile! Ama maalesef ki yerini tutmuyor.

Bu kitapta kesinlikle ilkine göre daha çok olay vardı. İlk kitapta saf Mac'ten etrafında olan bitenleri anlamaya çalışan Mac'e dönüşüm vardı. Bu kitapta ise Mac artık her şeyi kabullenmiş ve her şeye karşı durmayı öğrenmiş durumda. Her ne kadar daha ince falan olsa da bu kitabı; karakterleriyle, olaylarıyla ve her şeyiyle ilk kitaptan daha çok sevdim. Ve tabii ki ilk kitapta kafama tam yerleşemeyen düzeni bu kitapta biraz daha çözdüm.

Peki kim bu Jericho Barrons? Ben bir blogda yorumları okurken bir baktım birisi söylemiş. Allah'tan anlayamadım, ama 3 veya 4. kitabı okuduğumda o kişinin söylediklerini anlayacağımı düşünüyorum :( Neyse, ben korkunç bir teori yürütmek istiyorum, doğru olacağını sanmasam da okuyup okumayacağınıza siz karar verin çünkü spoiler olabilir. Aslında o kadar çılgın bir teori ki doğru çıkacağını hiç sanmıyorum :D Ayrıca o sp. aldığım yorumla da örtüşmüyor. Biz kitapta Melun Kral'ı hiç görmedik sanırım. Ben böyle ağzı yüzü kayık iğrenç bir şey bekliyordum ama ilk kitapta Barrons 'Onların kraliyet üyeleri de Mukaddesler kadar güzel' demişti. Hmm, acaba Barrons Melun Kral olmasa bile o kraliyetin bir üyesi falan mı? Bu, Lord Master'ın neden ona bulaşmadığını ve neden Sinsar Dubh'ı bu kadar istediğini de açıklar. Son kitabı okuyunca "yuh be ne sallamışım daha neler" diyeceğim gibi bir his var içimde :D 

Şimdi tekrar düşününce mantıklı gelmedi ama aklıma daha mantıklı bir fikir gelene kadar buna yoğunlaşacağım. Tahmin etmekte bu kadar ısrarcı olma nedenimse; kafayı yiyeceğim! Kim bu Jericho ya! Ama kitabın eğlencesi de burada ve maalesef ben her ne kadar seriyi bir anda bitirmek istesem de Artemis ( >:O ) 5. kitabı çıkarana kadar bu asla gerçekleşmeyecek :(

Bu seriye aşkım bu kitapla kabardı :D 3.kitabı alana kadar çok özleyeceğim bunları. Hoşçakalıın!

Satın almak için: Kitap Sihirbazı

Puanım: 4,5  GoodReads Puanı: 4,33
Sayfa Sayısı: 288   Yazar: Karen Marie Moning   Yayınevi: Epsilon


3 yorum :

  1. Noraaa Kitap Sahilindeki çekilişi kazanmışsın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa inanamıyorum! Soylemesen hiç gormeyecektim unutmusum katıldığımı :D Sağol :D

      Sil