Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişi #15 - Bir Diğer D&R Kampanyası

16 Nisan 2014 Çarşamba

Kitap Alışverişi #15 - Bir Diğer D&R Kampanyası


Merhaba arkadaşlar! Ben, -kitaplığında milyonlarca okunacak kitabı bekleyen ben- öncelikler listemde olmamasına rağmen kendimi kampanyaya kaptırıp 7 adet kitap aldım. Bunlardan biri (Melez) okuduğum bir kitap, fakat kütüphanemde yoktu. Ve 6 Dex 1 Aspendos aldım gördüğünüz gibi. Hadi başlayalım!

1. Melez
Bu seri favori serilerimden biridir fakat ilk iki kitabı kitaplığımda yoktu. İndirimde görünce de balıklama atladım tabii ki ^,^ Hatırladığım kadarıyla serinin ilk kitabı mükemmel sayılmazdı fakat seri bütün olarak çok güzeldi, tavsiye ederim ;)

2. Meleğin Düşüşü
Bu kitabı uzun zamandır istiyordum fakat önceliklerim arasına hiç girememişti. Son zamanlarda ikinci kitabının çıkması ve kapağının değişmesi olayları da beni tetikledi ve kitabı sepete ekledim. Kitap gelince daha da bir mutlu oldum bu kitabı aldığıma çünkü -ne işime yarayacak bilemiyorum ama- kitap sert kapaklı değil fakat ciltli. Yani bizim anladığımız ciltli değil, kitabın eski kapağının üzerine yeni kapak cilt olarak geçirilmiş, bilmem anlatabildim mi. Ve bu olay hoşuma gitti, evet evet, iyi ki almışım :D

3. Ruhsuz
Ruhsuz, kapaklarıyla kalbimi parçalayan bir serinin ilk kitabı. Çok seviyorum ben bu serinin kapaklarını, ve eminim ki böyle düşünen tek kişi değilim. Bu kitabı ne zamandır biliyorum (Türkiye'de çıktığı zamandan beri) fakat hiç arkasını çevirip de konusunu okumadım. Alışkanlığım değil, ne diyebilirim ki. Bazen de spoiler koyuyorlar arkaya, sevmiyorum bu durumu :P

4. Dublin Caddesi
Bu aralar içimde kabaran bu İrlanda aşkı nereden çıktı bilmiyorum. Aslında biliyorum, hep bu Ateş serisinin işleri bunlar. Ama bu kitabı çıktığından beri istiyordum zaten, ön okuması bile akıcıydı. Heralde alışverişimde aldığıma en çok sevindiğim kitap bu :)

5. Pür
Pür, Dex'i ilk tanımaya başladığım zamanlarda ikinci kitabı Füzyon'un kapağı sayesinde uzun zamandır istediğim bir kitap haline gelmişti. Sonunda  kendilerine kavuştuğum için çok mutluyum. Yepyeni bir distopyaya asla hayır diyemem ^.^

6. Başlayanlar
Bu kitabı hep istiyordum ama çok da almayı düşünmüyordum. Fakat kuzenim N'in büyük ısrarlarıyla Düşüş yerine bunu aldım. Pişman mıyım, bilemiyorum. Fakat artık geri dönüş yok ayrıca bu kitabın kötü bir kitap olmadığının farkındayım o yüzden, kitaplığıma hoşgeldin Başlayanlar :)

7. Sınırları Zorlamak
Adı "Pushing The Limits" olan orjinal kitabı, çok istediğim kitaplar arasındaydı, Türkiye'ye gelirse kesin alırım diyordum. Ta ki Türkiye'ye gelene kadar. Bu ne çirkin bir kapaktır Allahım! Karakterlerin tipine bak, YA olacak bir de :P Zaten bu kitabın o istediğim kitap olduğunu bu d&r alışverişinde kitabın ismini tekrar okuduğumda farkettim, ve konuya göz attığımda. Kısa süreli bir şok bile geçirmiş olabilirim, ama atlattım merak etmeyin. Kapağı takmıyorum şu an, kitaba odaklanacağım :D

İşte bu alışverişim de böylece bitmiş oldu. D&R'a hiç ayraç koymadığı için bir kez daha kınamalarımı gönderiyorum, başlamışken kitapların içindekileri de alsaymış keşke. Sinir oldum =^/ Ama bu fırsatı kaçırmamanızı öneririm, kampanyada gerçekten güzel kitaplar var. Kitap Sihirbazı'nda da 10 tl kampanyası var, fakat kitapları çok çabuk tükeniyor. D&R'da kampanya bitmeden kitabı kaldırmıyorlar, böylece yetişme derdi olmuyor. Fakat kampanya başlayalı bayağı bir süre geçti o yüzden alacaksanız elinizi çabuk tutun derim. Bir sonraki postumda görüşmek üzere, hoşçakalııın :**

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder