Nora'nın Kitaplığı : Ouji to Warawanai Neko - Anime Tanıtım & İnceleme

18 Nisan 2014 Cuma

Ouji to Warawanai Neko - Anime Tanıtım & İnceleme


Yokodera sapık düşünceli sıradan bir lise öğrencisidir. Ne var ki normal düşündüklerini bile söyleyemeyip hep içine attığı için sürekli çevresindekilerin ona karşı olan beklentilerine göre hareket etmektedir. Bu huyundan kendisi de nefret etmektedir. Bu yüzden başladığı işler sürekli amacının dışında sonuçlanmaktadır. Koridor zemini parlatıp geçen kızların eteklerinin altına bakmak isterken okulu güzelleştirmeye katkılarından dolayı ödül almak, parkta geçen kızların eteklerinin altına bakmak için eğilip otları temizlerken halka açık alanları temizlediği için gazetecilere röportaj vermek, bisikletle dolaşırken eteği açılan bir kadına bakarken kaçan hırsıza çarpıp etkisiz hale getirdiği için ödül almak ve Yüzme kulübünde olmak isterken koşu takımına girmek örnek olarak verilebilir. Bir gün kendi gibi bir arkadaşı neden Warawanai Neko (Gülümsemeyen Kedi Heykeli) dan dilekte bulunmuyorsun der...


Bu animeye öneriler üzerine başlamıştım ve en başlarda sıkıldığım için 1-2 aylık bir ara vermiştim. Ama ben başladığım herhangi bir şeyi yarıda bırakmaktan nefret eden birisiyim ve bu yüzden bir süre sonra izlemeye devam ettim. İzledikçe daha iyiye gitti ve finali de kesinlikle animeden farklı, alakasız gibiydi. Yani beklenmedikti ama duygusaldı ve güzeldi. Aslında seri tamamen Kedi Tanrısı dedikleri heykelin çevresinde dönüyor. Bazen dolaylı yoldan bazen de direk olarak olaylar ona bağlanıyor.

Bunun dışında tür olarak komedi, romantik ve ecchi içeren bir animeydi. Yani bir High School DxD kadar abartılmamıştı fakat biraz içeriyordu anlayacağınız. Benim izlediğim sitede ecchi olduğunu yazmayı unutmuşlar sanırım. Ama komedisi de hoşuma gitmedi diyemeyeceğim, az gülmedim hakkını vermem lazım... Zaten tekrar başladıktan bir hafta sonra bitirdim animeyi. 12 bölümlük bir anime ve ben son 4 bölümünü arka arkaya izlemiştim. Özellikle son iki bölüm tamamen duygusala bağlıyordu, romantizm ise animenin genelinde komedi ile ele alınıyordu fakat finalde normale döndü. 

Anime eğlenceliydi ama önerebileceklerim listesine giremez maalesef. Bunun içerdiği her temada çok daha kaliteli animeler var. Tabii bir zaman kaybı diyemem ama izleseniz de olur izlemeseniz de. *Spoiler*: Tsukiko'nun duygularını ve Youto'nun anılarını geri kazanabilmesini isterdim fakat kötü sonlar hep akılda kalıcıdır :D


Puanım: 3     Bölüm Sayısı: 12 
Tür: Seinen, Romantik, Ecchi, Fantastik, Komedi, Okul

2 yorum :