Nora'nın Kitaplığı : KCBT 9. Blog Tur - Deliryum || Yurt Dışı Kapakları & Çekiliş

24 Mayıs 2014 Cumartesi

KCBT 9. Blog Tur - Deliryum || Yurt Dışı Kapakları & Çekiliş

Merhaba arkadaşlar! Delirium turumuzun 5. günü benimle birlikte kitabımızın yurt dışı kapaklarını tanımaya ne dersiniz! 


Aslında kitabın resimdeki ilk kapakla yayınlanmasını istemiştim ama maalesef olmadı :( Neyse şu anki kapağı da o kadar berbat sayılmaz neyse ki. Mesela en azından 4. resimdeki gibi bir kapak yapmadılar.:D


Bana kalırsa bu kapakların hepsi birbirinden çirkin. Yani belki başka bir kitap için uygun olabilirler ama Delirium?! Hiç sanmıyorum :D


O sondaki kapağı bizim Antik Batı Klasiklerine çok benzettim. Ve ilk ikisi hakkında yorum yok. :D


Tamam kabul, renkleri cidden çok hoş. Ama Delirium'a uygun kapaklar gibi gelmedi bana =/


Evet, bunlar da ayrı bir set işte. Bizim ülkemizdeki kapak da bunlardan esinlenerek yapılmış, ama ben bizimkini bunlardan daha çok beğendim açıkçası :D

-o-

Delirium'un yurt dışı kapakları da bu kadardı. Bir sonraki paylaşımda görüşmek üzere, hoşçakalıın! :)

~Çekiliş~

a Rafflecopter giveaway

7 yorum :

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. kitap türkiye de yayınlandı mı?

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim. Seni her zaman takip ediyorum. Yorumların olmasa kitap seçemezdim :) kitabı kitabevlerinde bulabilirim degil mi ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ^,^ Evet bulabilirsin :)

      Sil
  4. Merhaba Nora :)
    I am from Germany. I have a blogspot too :D http://nickisbuecherwelt.blogspot.de
    well its in German and I think you will not understand what I talk about, like I dont understand yours, but I know Delirium and its my favourite book :) I really love it since I red it for the first time, a few years ago :)
    And I have a friend who lives in Turkey. I am very happy to see that it is translated into turkish, so she can read the book too :)

    See you soon!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hallo Nicki :D

      I visited your blog but just like you said, I didn't understand :D I was waiting Delirium for really, really long time so I share your happiness :) I'm so glad that you find my blog and leave a comment. It was nice to meet you,

      Looking forward to hearing from you again! =)

      Sil