Nora'nın Kitaplığı : Beni Orada Bulacaksın - Jenny B. Jones || Alıntılar

10 Temmuz 2014 Perşembe

Beni Orada Bulacaksın - Jenny B. Jones || Alıntılar

"İsteğiniz nedir Finley Sinclair?"
"Ancak bulduğumda ne olduğunu anlayacağım."



"Burası İrlanda Finley. Serttir. Vahşidir. Ve kutsaldır."


"Gerçekler subjektiftir. Ben kendi gerçeğimi bilirim, sen de kendi gerçeklerini bilirsin."


"Sende en çok neyi sevdiğimi biliyor musun?" Beckett dokunulmamış tabağıma uzandı ve kendininkiyle birlikte bir kenara koydu. 
"Güzelliğimi ve zekâmı mı?"
Bana doğru eğildi ve gülümsedi. "Yüreğini."


"Genç kızların kalbi kırılacak."
Çenemi hafifçe kaldırdı ve sabit bakışlarını gözlerime dikti.
"Beni sadece bir tek genç kızın kalbi ilgilendiriyor."
Ah. Vay canına.


Karmaşık bir ifadenin büründüğü yüzüme baktı. "Sen içime şey isteği veriyorsun..."
"Normal düğmeleri olan gömlekler giyme isteği mi?"
"Kendim olma isteği veriyorsun."


Kitap yorumum için: Nora'nın Kitaplığı

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder