Nora'nın Kitaplığı : Would You Rather Book Tag - Hangisini Seçerdiniz Kitap Mimi || Etkinlik

3 Eylül 2014 Çarşamba

Would You Rather Book Tag - Hangisini Seçerdiniz Kitap Mimi || Etkinlik

Merhaba arkadaşlar! Bozulmuş internet sorunlarım yüzünden geç kalınmış bir mimle karşınızdayım. Beni bu etkinliğe etiketleyen Okuma Köşem blogunun sahibi Buse'ye çoook çok teşekkür ediyorum ^.^

Bu etkinlikte 10 soru var, her soruda da iki durum var ve birini seçiyorsunuz. Umarım eğleniriz, hadi başlayalım :)

Hangisini seçerdiniz?

1-Çok kitaptan oluşan seriler mi ya da tek kitaplar mı?

Şimdii, tek kitaplar maliyet açısından daha iyi ve çeviri bekleme derdi olmuyor, ama seriler daha çok bağlıyor beni kendine sanki. Seri diyorum ben ^^


2-Sadece kadın yazarları mı yoksa erkek yazarları mı okumak?

Ne olursa olsun kadın yazarların üstüne tanımam -.-


3-Kitapçıya gidip kitap almak mı internet üzerinden kitap almak mı?

Eğer fiyatlar aynıysa tabii ki kitapçıdan almak :D


4-Film olan kitapları mı dizi olan kitapları mı?

Game Of Thrones gibi dizilerden mi bahsediyoruz, The Vampire Diaries gibi saptıranlardan mı? Genelde diziler Tvd gibi oluyor, o açıdan film diyorum ;)


5- Günde 5 sayfa okumak mı yoksa haftada 5 kitap mı?

Haftada 5 kitap tabii ki! Keşke okuyabilsem.


6- Profesyonel bir yazar olmak ya da profesyonel bir yorumcu olmak? 

Yorumcu olunca okurlarınla daha bir iç içe oluyorsun sanki. Kendi hayatıma şöyle bir bakınca profesyonel bir yorumcu olmak isterdim sanırım. Yine de çelişkili bir soru :)


7- En sevdiğiniz 20 kitabı tekrar tekrar okumak mı yoksa her gün daha önce okumadığınız yeni bir kitabı okumak mı?

Birçok insan çelişkiye düşmese de ben çok tereddütte kaldım. Yine de cevap belli: Yeni kitaplar!!


8- Kütüphanede çalışmak mı kitap satıcısı olmak mı?

Kütüphane iyidir ;)


9- Sadece favori türünüzden kitaplar okumak mı yoksa favori türünüz hariç diğer her türden kitaplar okumak mı? (Çevirinin bozukluğu için hepinizden özür diliyorum. Orjinal metin: Only read your favorite genre, or every genre except your favorite?)

Favori türüm de olsa hep aynı tür beni sıkar. Ama favorim olmayan türleri okumak daha çok sıkar. O zaman daha az sıkanı seçiyorum: Favori türüm.


10 - Sadece fiziksel kitap kopyalarını okumak mı yoksa sadece e-kitap okumak mı?

Fiziksel kitap kopyaları tabii ki. E-kitap zorda kaldığımız zamanlar için sadece.


Eğlenceli bir mimin daha sonuna geldik. Ve ben de:
bloglarını mimliyorum. İyi eğlenceler kızlaar ^,^


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder