Nora'nın Kitaplığı : High School Musical Book Tag || Etkinlik

18 Ocak 2015 Pazar

High School Musical Book Tag || Etkinlik


Veee aynı gün içerisinde ikinci kez merhaba! Beni -yine :D- bu etkinliğe mimleyen Orta Boy Popcorn blogger'ı Asena'ya çok çok teşekkürler. Bu sefer lafı dolandırmayıp direk sorulara geçiyorum. Umarım eğlenirsiniz :)


1.Yeni Bir Şeye Başlangıç - Yeni  favori tür / yazar / seri?

Tarihi aşk, yeni başladığım türlerden ve favorilerim arasına girmiş durumda.
Yeni favori yazarım da son okuduklarımdan yola çıkarak Wendy Higgins olsun.
Yeni bir favori serime de yine Sweet serisi diyorum. ^,^

2.Öyle bir kitap ariyorum ki - içinde istedigim her şey var?

Bu sorulara hep aynı cevabı vermekten bıktım. Bu yüzden, bu sefer de Duman ve Kemiğin Kızı diyorum. Farklılık olsun.

3.Muhteşem - En büyük divanın olduğu bir kitap? 

Diva derken favori kadın karakterimi kastediyor galiba.. Melez Sözleşmeleri'nden Alex'i seçiyorum!


4.Mevcut durum - Klişeye meydan okuyan bir karakter?

Imm-hmm.. Bana kalırsa her karakterde bir klişelik var, bilemedim şimdi. Başlayanlar'dan Blake desem çok mu garip kaçar. Sonuçta o, o değil gibi bir şey. Bilemedim şimdi. Soru çok zor -.-


5.Erkekler geri döndü - En iyi bromance?

Peekii.. Hiç ilgimi çekmiyor, okumadım da bu tarz bir kitap. O zaman ben bunu yakın erkek arkadaşlar olarak alıyorum. Maddox kardeşlere ne dersiniz? Olabilir bence :P

6.Ne Zaman – Favori yaz okuman?

Yazın fazla kitap okuyamadığımı düşünüyorum.. Ama bu yaz okuduğumu hatırladığım kitaplar arasından Meleğin Düşüşü'nü seçiyorum.


7.Her gün - Eğer hayatının geri kalanında her gün bir kitap kapağına bakman gerekseydi, hangisi olurdu?

Final-Becca Fitzpatrick. Net bir cevap oldu ilk defa :)


8.Sadece Seninle Olmak İstiyorum – Elinden bırakamadığın bir kitap?

Ama ben okuduğum kitapların en az %70'ini elimden bırakamıyorum ki -.- Farklılık olsun yine, Uyumsuz diyorum. 


9.Çığlık - Seni hayal kırıklığına uğratan bir karakter?

Sarışın Vampir. Nefret ettim. Hayatım boyunca yaşadığım en überötesi hayal kırıklığıydı.


10.High School Musical - En sevdiğin kurgusal okul?

Melez Sözleşmeleri şüphesiz. Çünkü kurgusal okul konusu fazla geçen çok az sayıda kitap okudum. Biri de Vampir Akademisi mesela. Melez Sözleşmeleri muhtemelen bu serinin replikası, fakat ben yine de daha çok seviyorum =)

11.Humuhumunukuapua – Okuduğun en saçma kitap / sahne / karakter?

Okuduğum en saçma kitap büyük ihtimalle Yıldız Çarpması'dır. En saçma sahne de kitabın içindeki sahnelerden herhangi birisi olabilir. En saçma karakterde başroldeki Benjamin. Bu kadar net yani..

12.Bahar Müzik Potpurisi - Mutlu Son?

Ah! Bayılırım mutlu sonlara! İşte benim olayım ^,^ Julie Garwood-Sır olsun bu da. Yakın zamanda okuduklarımdan hatırladığım nadir mutlu sonlardandır kendisi...

Peh... Ne uzun çıktı bu mim -.- Yine de yapması eğlenceliydi, umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Şimdi etiketlediklerime geçip bu mimi de sonlandırıyorum:

İyi eğlenceler!


4 yorum :

  1. Mimlediğin için teşekkürler ^_^ Buradan cevaplayayım hemen :)

    1. Steampunk/Philip Reeve/Yürüyen Kentler Serisi. Daha önce bu türde başka kitaplar okumuş olsam da sayısı çok değil. Bana bu türü sevdiren Philip Reeve'in Yürüyen Kentler serisi oldu :)

    2. Yüzüklerin Efendisi diyorum; aşktan cesarete, dostluktan savaşa pek çok unsuru barındırıyor.

    3. Favori kadın karakterlerim çok olmadığından diva olan da pek yok :D Hermione Granger'ı seçiyorum, ben de :)

    4. Aklıma ilk önce Augustus Waters geldi ^_^

    5. James ve Sirius, sanırım okuduğum en iyi bromance ;)

    6. Yazın okuduğum en iyi kitap Yüzüklerin Efendisi Tek Cilt'ti, yıllar önce okumuştum ama okurken hissettiğim heyecan hala aklımda. O kalınlıkta bir kitabı yanımda taşıyamayacağım için okumayı yaz tatiline bırakmıştım.

    7. Çok zor bir soru... Ama kitabın etkisinde olduğum için Hobbit Resimleri'ni seçiyorum.

    8. Yine seçim yapmanın zor olduğu bir soru :D Aklıma ilk DW Shada geldi :)

    9. Açık ara farkla, Güneyli Vampir Serisinden Sookie... Hele o son kitapta yaptığı seçim -_-

    10. Hogwarts School of Witchcraft & Wizardry. Gerçi, kimine göre kurgusal kimine göre değil :D

    11. Hale. -_-

    12. Son Fedakarlık'ın sonu beni gayet mutlu etmişti :) Bu da team'ine göre değişir ama ben memnunum bu sondan ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Cevaplarınız çok güzell ellerinize sağlık :D

      Sil
  2. Eline sağlık canım, çok güzel olmuş cevapların. Şu Tatlı Şeytan'ı en en en kısa zamanda okumalıyım, aşırı merak ediyorum! Melez Sözleşmeleri'ndeki okulu ben de çok sevmiştim, VA'yı okumadığım için gayet de özgün gelmişti bana. :) Bazı sorular cidden zor bence de. Şu Duman ve Kemiğin Kızı ile Meleğin Düşüşü'nü milyon kere gördüm bloglarda vs.. Ama iki seriyi de alamadım bir türlü. Nedense elim gitmiyor. Aslında bir şans vermek lazım.. Yaptığın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Şöyle diyebilirim ki Duman ve Kemiğin Kızı'nda fantastik ögeler çok, çok ağır basıyor. Türünü seven bayılır. Meleğin Düşüşü ise tek solukta okunabilecek, akıcı bir kitap. Yine fantastik var ama kurgusu DvKK kadar derin değil :) Bana kalırsa Meleğin Düşüşü'nden başla önce derim, gerçi ikisi de kesinlikle okunmalı ama hafiften ağıra gitmek daha iyi :D

      Sil