Nora'nın Kitaplığı : Bana Dair/Nam-ı Diğer || Etkinlik

9 Nisan 2015 Perşembe

Bana Dair/Nam-ı Diğer || Etkinlik

Bana Dair/Nam-ı Diğer || Etkinlik ile ilgili görsel sonucu
Merhaba arkadaşlar! Birkaç aylık bir aradan sonra yeni bir mim yazısı ile sizlerleyim. Beni bu mime davet eden SenAley'in Gezegeni'ne ayrıca teşekkürler. Hadi başlayalım!



1-Bilgisayarın masa üstündeki görüntüsü ne?

Değişiyor. Şu an rengarenk bir yeraltı dünyası resmi var ama :)


2-Bir kafeye girdiğinde, genellikle ne sipariş verirsin?

Kışın White Chocolate Mocha ve tiramisu ikilisi favorimdir. Yazın ise kesinlikle buz gibi bir limonata! Mmm..


3-Google'da aradığın en son şey ne?

Ups. Hiçbir fikrim yok. Geçmişi biraz kurcalamam gerekecek.
.
.
Görsellerde "Dark Street" diye araştırma yapmışım. Psikopat değilim, yemin ederim! Sadece biraz İntikam Ateşi'nin etkisindeydim =(


4-Mesajlaştığın veya konuştuğun en son insan kim?

Whatsapp grubumuz sayılır mı?


5-Tiyatroya en son ne zaman gittin?

Geçen sene okulumuza gelmişlerdi. Kendim gittim mi.. pek hatırlamıyorum.


6-Sinemaya en son ne zaman gittin?

5 gün önce.


7-Hangi diziyi herkes izlemeli?

Onu bilemem fakat şu aralar favorim Arrow.


8-En son ne tür bir müzik dinledin?

Indie Rock.


9-Seni en çok ne çıldırtır?

Ukala ve ultra özgüvenli insanlar...


10-Ne zaman uyanırsın?

Eh, okul sağolsun 7:30'da..


11-İnternetteki ilk adın neydi?

Hmm.. Kendi adım? Sanırım.


12-Favori emojin nedir?

Göz deviren surat. Çok havalı değil mi?


13-Kedi mi köpek mi?

Köpek.


14-Kuzey mi güney mi?

Güney. Kesinlikle güney.


15-İstanbul ile ilgili en sevmediğin şey?

Soğuk.


16-İstanbul'da en çok sevdiğin 3 semt?

Bilmiyorum, daha bütün semtleri görmedim.


17-Kafanda genel olarak ne olur?

Okumam gereken kitaplar, çözmem gereken sorular, neden sürekli aç olduğum ve hayatın neden bu kadar sıkıcı olduğu.


18-Komedi mi dram mı?

Komedi.


19-Çay mı kahve mi?

Kahve!


20-Bu soruları cevaplamadan önce ne yapıyordun? 

Zekice. Maillerimi kontrol ediyordum.


21-Son olarak bir sırrını paylaş..

Haksızlık ama bu... Peki peki.Yalnız başıma taksiye binmekten oldum olası korkarım. Mutlu musun?


Ve işte bir mimin daha sonuna geldik. Acaba ben kimleri mimlesemm ^.^


Mimlendiniz :D İyi eğlenceler!

4 yorum :

  1. Ben de yalnız başıma asansöre binmekten çok korkuyorum :D Herkesin buna benzer fobileri var sanırım. Dark Street de güldürdü beni :D Devamını okumadan önce acaba gotik bir blogger mı Nora diye düşündüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm şimdi... Gotik değil de... Ruhumda biraz var sanırım :D

      Sil