Nora'nın Kitaplığı : Tatlı Tehlike (Sweet Evil #2) - Kitap Yorumu

21 Nisan 2015 Salı

Tatlı Tehlike (Sweet Evil #2) - Kitap Yorumu


Görevleri, cennetten kovulan iblislere hizmet etmek olan Nefillerden biri olduğunu öğrendiği günden beri hayatı altüst olan Anna, kötülüğe boyun eğmemeye kararlıdır. Ama dört bir yanda kol gezen fısıldayan iblislerin ve acımasız Düklerin dikkatini çekmemek için o da diğer Nefiller gibi çalışmak zorundadır. Bunun için tüm çekingenliğinden sıyrılıp bir parti kızı oluveren Anna artık tüm eğlencelerin aranılan ismidir. Bu şekilde yaşamaktan nefret etse de o, çok büyük bir amaca hizmet edecek olan "seçilmiş kişidir" ve zamanı geldiğinde ona emanet edilen Erdem Kılıcı ile büyük bir savaşa öncülük edecektir. Ama o güne dek kimliğini gizli tutmalı ve toplayabildiği kadar yandaş toplamalıdır. Bunun için kendisi gibi bir Nefil olan Kaidan Rowe'a duyduğu büyük aşkı bile kalbine gömen Anna, bir yandan "kötü kızı" oynarken bir yandan da iblisleri yeryüzünden silmek için ölümcül bir mücadeleye girişecektir.


Kitabın ön okumasına buradan göz atabilirsiniz ^.^

Vovovoo! Bilgisayarım bozulmuş olabilir ama bu beni durdurmaya yetmedi. İşte yine karşınızdayım. Nasıl mı? Boşverin.

Tatlı Şeytan'ı -hatırar mısınız bilmirum- çoook sevmiştim. Tatlı Tehlike ise ilk kitap kadar iyi değildi. Nedeni hakkında Spoiler kısmında çene çalacağım biraz. Ama şunu söylemeliyim ki yazar son 100 sayfayı çok iyi bağlamıştı, her ne kadar her şey birbirine girmiş ve olaylar içinden nasıl çıkacağını merak ettiğim bir hâl almış olsa da. Ki zaten 3. kitabı deli gibi merk etmemi sağlayan en önemli şey de bu. Diğeri de Kaidan. Ah, Kaidan, 3. kitabı okuyana kadar en çok seni özleyeceğim sanırım. Bir de Anna'nın "partileme"lerini :D

Spoiler
Bu seriyi güzel kılan şey Kaidan iken nasıl 300'e yakın sayfa boyunca Kaidan'dan bizi ayırabilirsin sayın Wendy?! Evet, doğru, bu kitapla birlikte sıkı bir Kai fanı oldum ben. Önceki kitapta zirveden sonra her şeyin böyle berbatlaşabileceği aklıma gelmemişti. Kitaba bir başladım Kaidan ve Anna görüşmüyor, Anna  terk edilmiş sevgili modunda partilemelerde, iblis ruh korkusuna Patti ile bile doğru düzgün oturup konuşamıyor. Her şeyin bu kadar kötü olması... beni karamsarlığa sürüklemedi değil.


Ama kitap boyunca yapılan espriler, gülüşmeler, dalga geçmeler vs.. o kadar yerindeydi ki en karamsar anda bile güldürmeyi başardı beni. Blake, çok dehşet bir karakter. California bölümleri harikaydı. Keşke onu daha çok görebilsek. Anna'nın babasına da bayılıyorum zaten. Bir gülüşü var sebebi olmak istediğim falan dermişim. Yok, yanlış anlaşılmasın, o Kaidan olacak. Bir de Anna 'nın Ginger ile arasını düzeltmesi var -ki bence çok hoştu. İçime soğuk sular serpildi. Ama şimdi de başımıza Kope ve Kaidan çıktı. Neyse Kope da Zania'ya aşık falan olsun ve sahneden ayrılsın lütfen bir an önce. Başlarda iyiydi ama sonradan iyiden iyiye sinir oldum. İronik bir durum aslında. Her neyse.

Ah, işte yüreğimi burkan diğer iki konu: Marna ve Jay! Ah, Veronica, Allah aşkına git müsait bir yerde öl veya Jay'in tasmasını çıkar artık. İlk kitapta Roni'yi severdim ve Marna'ya inanılmaz sinir olmuştum ama o zaman Jay ile aralarında samimi bir ilişki vardı. Şimdi ise sanki sadece kıskançlığından Jay'le birlikteymiş gibi geliyor. Dayanamıyorum. Çok sinir bozucu. Ve bir de Flynn var tabii. Cesur ve sadık Flynn. Ölü Flynn! Dövüşçüleri severim. Million Dollar Baby'yi izlediğimden beri ölümleri bana çok koyuyor. Durum bu.
Spoiler Sonu

Kitabın sonunda işler o kadar çığırından çıktı ki 3. kitap için nedense ben bile kaygılanıyorum. Daha fazla Kaidan, Blake ve Jay görme ümidiyle. Ah bir de aşırı doz Kopano aldığım için onu daha az görmeyi ümit ediyorum. 3. kitapta biraz hareket ve... bereket? görmeyi umut ediyorum. Meleklere saygılar, Kaidan'a kucak dolusu öpücükler ve Anna'ya göz devirmeli bakışlar gönderiyorum. Hoşça kalıın :*

Not: Klavyeden kaynaklanan yazım hataları karşınıza çıkarsa şimdiden özür dilerim. Bilirsiniz işte, zor şartlar altındayım :D

Ayrıca katkılarından dolayı Go Kitap'a çok teşekkür ediyorum..


Yazar: Wendy Higgins     Çeviri: Bige Turhan    Yayınevi: GO Kitap    Sayfa Sayısı: 440
Liste Fiyatı: 17 TL    GoodReads Puanı: 4,32

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder