Nora'nın Kitaplığı : Kitap Kuru Mimi ~ Book Courtship Tag || Etkinlik

17 Haziran 2015 Çarşamba

Kitap Kuru Mimi ~ Book Courtship Tag || Etkinlik


Merhabalar  herkese! Bugün yine değişik bir mimle karşınızdayım :D Beni bu mime tagleyen hyruzgaryazarsa'ya teşekkürler ^.^ Lafı uzatmadan başlayalımm!

Adım 1: İLK BAKIŞ – Kapağı yüzünden aldığın kitap?
Kutsanmış Kan - Samantha Young


Adım 2: İLK İZLENİM – Arka kapak yazısı yüzünden aldığın kitap?
Olasılıksız - Adam Fawer


Adım 3: TATLI DİL – Harika üslupla yazılmış kitap?
Köpek Düşleri - Markus Zusak


Adım 4: İLK BULUŞMA – Sana serinin devamını aldırtan serinin ilk kitabı?
Uyumsuz - Veronica Roth


Adım 5: GECE YARISI TELEFON KONUŞMALARI – Seni bütün gece ayakta tutan kitap?
Fısıltı - Becca Fitzptrick


Adım 6: HER ZAMAN AKLIMDA – Aklından çıkaramadığın kitap?
Duman ve Kemiğin Kızı - Laini Taylor


Adım 7: FİZİKSELLEŞME (Gözler gözlerimde olayının artık 'eller ellerimde'ye dönüşmesi) – Eline alıp okuduğunda sana güzel hissettiren kitap?
Siyah Buz - Becca Fitzpatrick


Adım 8: AİLEYLE TANIŞMA – Ailene veya arkadaşlarına önereceğin kitap?
Açlık Oyunları - Suzanne Collins


Adım 9: GELECEK PLANLARI – Gelecekte tekrar okuyacağını bildiğin kitap ya da seri?
Ateş Serisi - Karen Marie Moning


Adım 10: BİR AŞKI PAYLAŞMA – Kimi taglıyosun?
Kitap Canavarları Blog Turu'ndaki yoldaşlarımı tagliyorum. İyi eğlencelerr! :D

2 yorum :