Nora'nın Kitaplığı : Kitap Alışverişi #24 - Bir Fuar Daha Geçti...

16 Ocak 2017 Pazartesi

Kitap Alışverişi #24 - Bir Fuar Daha Geçti...


Merhaba arkadaşlar! Bildiğiniz gibi bu ayın 6-15'i arası Ankara'da büyük bir kitap fuarı vardı. Ve bu da demek oluyor ki aslında istemediğim ama fuar heyecanına kapılıp alabileceğim bir sürü kitabım olacak! Tabii ki bu fırsatı kaçırmadım ve fuara gittim :D Öncelikle söylemem gerekiyor ki şu fuarlara sırf havası için gidiyorum, şöyle bir gerçek var ki çoğu yayınevi %20-25 indirimden fazla indirim yapmamış bu sene ve internet sitelerinde çok daha ucuza bulabilirsiniz kitapları. Bu nedenle istediğim çoğu kitabı almadım. Evimin yakınındaki kitapçılar bile %20 indirim uyguluyor. 

Yayınevleri ve indirimler ^-^
İthaki ve Yabancı yayınevinin mesela, geçen sene çok güzel fırsatları vardı fuarda bu sene hiçbir şey yapmamışlar, klasik %20 indirim vardı sanırım. Epsilon ve Artemis her yıl olduğu gibi %20 indirimliydi. Bu yıl GO Kitap, Arkadya, Koridor, Beyaz Balina yayınevleri bir standdaydı ve 3 kitap 40 tl gibi güzel fırsatları vardı. Dex'te de 5-10 tl fırsatları vardı ama acı bir şekilde  o standa geri dönmeyi unuttum (Ağlıyordu...) Parodi'de birçok kitap 10 tl iken Pegasus da %25 indirim yapmıştı. Ephesus'a alacak kitabım olmadığı için sormadım ama standı, süslemeleri olsun, düzeni olsun oldukça güzeldi, o dikkatimi çekti :)

Aldığım Kitaplar

Tehlikeli Yalanlar
Birtanecik yazarımın yeni kitabı çıktı ve ne zamandır alamıyordum. 
Sonunda pençelerimde :D
Pegasus'tan % 25 indirimle 24 TL gibi bir fiyata almış olmalıyım..

Akıl Çıkmazı
Çok sevdiğim ama bir türlü doğru düzgün okuyamadığım Mara Dyer serisinin son kitabı. Bu seriye yazık etmek istemiyorum, bu nedenle bu kitabı bir an önce okumam gerekiyor yoksa kitaplığımda okunmadan çürüyecek..
Pegasus standından % 25 indirimle 22,5 Tl ye almış olmam gerekiyordu ama Pegasus 24'e vermiş. Sağ olsun :D 

Karanlık Zihinler
Hiçbir şekilde başlamaya niyetim olmayan bir seriydi. Arkadaşım tutmasa serinin tüm kitaplarını -hepsi 10 tl idi- alıyordum. Şu an ilk kitabı bile niye aldım bilmiyorum. Anılarım çok bulanık. Okur muyum onu da bilmiyorum. Büyüye kapılıp aldığım tek kitap sanırım. Bu yıl ucuz yırtmışım..

Parçalanmış Dünyam
GO'nun en sevdiğim kitaplarından biri Benim Uzak Yıldızım'ın 2. kitabı Parçalanmış Dünyam'ın kapağını beğenmememe rağmen, seriye devam etme amacıyla aldım. Kapağın mat ve yazıların ilk kitaptaki gibi olmasını dilerdim. Parlak kapaklardan hiç hazzetmiyorum nedense...
GO standında 3 kitap 40 tl kampanyası vardı. Aldığım diğer 2 kitap da buna dahil olmuş oldu.

Komik Bir Hikaye-Ölüm Adası
GO'nun merak ettiğim kitaplarıydı. Hazır fırsatını bulmuşken bunları da almış oldum :)

Buz Öpücük-Son Fedakarlık
Sahaf kısmını gezerken görüp aldığım Vampir Akademisinin 2 ve 6. kitapları. Buz Öpücük kitabın e-book olarak okumuştum ve kütüphaneme almayı düşünüyordum, hazır denk gelmişken almış oldum. Serinin bende olmayan son kitabı ise Son Fedakarlık'tı, onu da aradan çıkarmış oldum. Yıpranmış-okunmuş kitaplardan hoşlanmadığımı bilmeyen kalmamıştır aslında, fakat yine fuarın gazına gelerek bunları almış oldum. Neyse ki yeni gibiler :)
Tanesi 7 tl'ye almıştım.



Artı olarak GO! standında birçok ayraç ve 2 poster (Ölüm Adası, Sosyopat) verildi ve Pegasus da 1-2 ayraç vermişti. Bunların yanında sonraki gün kardeşim fuara gitti ve o da kitap alırken kendini çok tutmamış görünüşe göre. Neyse ki birlikte okuduğumuz serilere katkıda bulunmuş oldu.
Bu kitaplar için yapacağım ekstra bir açıklama yok. Beni en mutlu edenler ise Labirent serisinin devam kitapları tabii, hâlâ sadece ilk kitabı okumuş olduğum düşünülürse... Sonuç olarak bu fuarda kitaplığıma 14 yeni kitap girmiş oldu. Tabii ki sonuçtan oldukça memnunum :D Tek pişmanlığım Doğan Kitap standına gitmeyi unutmuş olmam, fakat o fırsatları gideceğim birkaç kitapçıda daha bulabileceğime emin gibiyim. Uzun lafın kısası, eğlenceli bir fuardı. Aranızda giden var mı, hangi kitabı aldınız, şikayetleriniz veya beğendiğiniz yönler neler..? Yorumlarınızı bekliyorum, hoşçakalın!

2 yorum :

  1. Hep istediğim kitaplar bayağı kıskandım :( Karanlık Zihinler ve Komik Bir Hikaye güzeldi bu arada :D Keyifli okumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Belki Karanlık Zihinler'i okumama konusunda fikrimi değiştirebilirim ;)

      Sil