Nora'nın Kitaplığı : Tatlı Yalan (Maddox Kardeşler #2) - Kitap Yorumu

20 Ağustos 2019 Salı

Tatlı Yalan (Maddox Kardeşler #2) - Kitap Yorumu


Bir Maddox erkeği severse, bu sonsuza kadardır. Ama ya ilk aşkı siz değilseniz?

Kendini beğenmiş, katı ve acımasız Thomas Maddox, istihbarat bürosunun sahip olduğu en iyi ajandı. Ne kadar hayat kurtarmış olursa olsun, bir tanesi için eli kolu bağlıydı: Küçük kardeşi Travis hapis cezasıyla karşı karşıyaydı. Travis’in tek kurtuluş şansı mafyayla olan sıra dışı bağıydı. Thomas, kardeşi Travis’i kurtarabilmek için FBI ile bir anlaşma yapmıştı.

Liis Lindy işiyle evli, inatçı ve cüretkâr bir FBI ajanıydı ve her nasıl oluyorsa Thomas’ı yumuşatabilen tek kişiydi. Bu da onu Thomas’a eşlik edecek ideal kişi haline getiriyordu. Bir çift gibi görünerek Travis ve Abby’nin bir plajda yapılacak yemin tazeleme törenine katılacak ve Travis’e artık FBI için çalışması gerektiği haberini vereceklerdi. Fakat görevleri sona erip de artık rol yapmalarına gerek kalmadığında ne olacaktı?

Maddox Kardeşler serisinin bu ikinci kitabında, gizemli Thomas Maddox’un dünyasını tanıyacak ve bu anlaşılması güç adamın ilk aşkı olmasa bile son aşkı olmanın ne kadar güzel olabileceğini göreceğiz.

Serinin Diğer Kitaplarının Yorumlarına Bakmak İçin:
Maddox Kardeşler #3 - Tatlı Ateş
Maddox Kardeşler #4 - Tatlı Yangın


Herkese yeniden merhaba! Yaz tatiliniz (çalışanlarımız için yalnızca yazımız diyeyim...) nasıl geçiyor? Bugün en gizemli Maddox kardeşi ile beraberiz. Eh, bu kitabı okuyanlar olarak artık onun bütün sırlarını keşfetmiş olduk, belki de isteyeceğimizden daha fazlasını... Haydi yorum geçelim o zaman :)

Keskin bir giriş olacak fakat bilmenizi isterim ki aşk üçgelerinden nefret ederim. Yani tabii belli bir karakteri kıymete bindirme payı falan var ama geçelim bunları... Aşk üçgeni demek, kararsız ve aynı anda birden fazla kişiye sahip olabilmeyi dileyen karakter demektir bence ve bu... bilirsiniz, berbat. Bir önceki kitapta belli bir aşk üçgeni vardı, fakat o kadar katlanılmaz değildi. Peki bu kitapta ne var dersiniz? AŞK DÖRTGENİ! Eh, yok artık, ben bu noktada istifamı istiyorum... Biraz abartı değil mi sizce de? Şahsen kitabın en soğutucu kısmı buydu diyebilirim.

Fakat harika bir tatil kitabıydı! Evet, kumlara uzanmış dalga sesleri arka planda güneşlenirken okunan kitaplardan bahsediyorum. Benim için o kitaplar mutlaka çerez aşk romanları olmalı ve Tatlı Yalan bana bu yolda çok güzel eşlik etti. (Gönül isterdi Tehlikeli İçgüdü'yü okuyabilmek fakat henüz almamıştım maalesef...)

Travis'in bir FBI vakası var, bilirsiniz, biz Ayaklı Bela okurları için bile biraz karanlıkta kalan o olaylar... İşte o net olmayan olayın arkasında neler olup bittiğini bu kitapta öğreniyoruz ve bence bu özelliği bu kitabı en vazgeçilmez yapan özelliğiydi. Ayrıca Abby ve Travis'i tekrar görmüş olduk, ve çok duygulandım! Birçok insanın aksine ben Abby'yi de oldukça çok seviyorum doğrusu ve bence bu kitapta da tabiri caizse süper havalıydı :D

Açıkçası pek de bayılmadım bu kitaba, aynı şekilde karakterlerine de (kapağı hariç, onun için deliriyorum). Fakat yılmadan okuduğum bu seriye devam edeceğimi hepimiz biliyoruz o yüzden burada boşuna konuşmayacağım.Yakında Tatlı Ateş'i de almayı düşünüyorum.

Öyleyse bir sonraki yorumumda görüşmek üzere, yorumlarınızı eksik etmeyin, hoşça kalın! 



Yazar: Jamie McGuire   Yayınevi: Yabancı   Sayfa Sayısı: 376
Çevirmen: Boran Evren    GoodReads Puanı: 4,14

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder