Nora'nın Kitaplığı : Tehlikeli Yemin (Rosemary Sahili #3) - Kitap Yorumu

25 Mart 2020 Çarşamba

Tehlikeli Yemin (Rosemary Sahili #3) - Kitap Yorumu


Birbirine Tutkun İki Âşık…
Tutulması Mümkün Olmayan Sözler…

Blaire ve Rush'ın bir araya gelmesi hiç kolay olmamıştır. İki sevgili dehşet verici aile sırları ve gelecekleriyle yüzleşmelerini gerektiren şaşırtıcı bir olayla sınanmıştır. Fakat tek bir konuda şüpheye yer yoktur: Birbirlerine karşı sevgileri sınırsızdır ve birlikte olmak için ellerinden gelen her şeyi yapacaklardır.

Artık Rosemary Sahili'ne yerleşmeleri ve aile kurmaları için her şey hazırdır. Blaire'in rüyası gerçeğe dönüşmüştür. Fakat Rush, Blaire'e sonsuzluğu vaat etse de şımarık ve bencil kız kardeşi Nan'e sadakati mutluluklarına gölge düşürmektedir. Rush kendisini ailesine adamak istemektedir fakat sonunda hangi aileyi tercih edecektir?

"Yaşama sebebini bulduğunda ona sımsıkı tutun.
Asla bırakma. Yol boyunca diğer köprüleri yakman gerekse bile."


Herkese merhaba! İşte, söz verdiğim gibi, Tehlikeli Yemin yorumuyla tekrar beraberiz. Serinin önceki kitaplarının yorumlarını aşağıdaki listede bulabilirsiniz!

 Doğruyu söylemek gerekirse, bu kitap için söyleyeceğim çok fazla şey yok. Hani bir seri biter ama okurlar daha karakterlere doyamadığından, onların mutluluğa ermiş hallerini yeterince okuyamadığından sızlanır fakat yazar da tadında ve olması gerektiği yerde bıraktığını bilir ya, işte bu serinin 2. kitabı da, tam olarak o bırakılması gereken yermiş, bunu fark ettim. Bu kitap da gereksiz ama fan kitlesini iyice doyurmak, ve yeni seri kitaplarına yer hazırlamak için yazılmış bir kitap gibiydi. 

pregnant love tumblr ile ilgili görsel sonucu

Rush'ın ailesiyle ilgili olan durum bile çözülemedi. Madem bir kitap daha uzatılıyor seri, o zaman sorunlardan, yarım kalmış şeylerden biri falan çözülseydi. Açıkçası bu kitaptan hiçbir şey anlamadım. Sadece diğer karakterlerin (Serinin devam edeceği karakterlerin) aşk hayatlarından biraz fragman falan görmüş olduk. Hani yine gayet akıcı ve sıkmayan bir okumaydı ama bu sefer gerçekten anlamsız ve gereksiz buldum. Yazar diğer kitaplarımı -seriyi devam ettireceği kitapları- satacağım derken bu seriyi harcamış bence. 

Eh, iyisiyle kötüsüyle, bir seriye daha veda etmiş bulundum. İçimde hüzün değil rahatlama var, bunu nasıl yorumlasam emin değilim... Daha eğlenceli bir kitap ve daha neşeli bir yorumumda görüşmek üzere, hoşça kalın!


 Rosemary Sahili romanları yorumlarım:


Yazar: Abbi Glines     Yayınevi: Pegasus    Çevirmen: Derya İmer Aydınlık    
Sayfa Sayısı: 266     GoodReads Puanı: 4,23

7 yorum :

  1. İlk kitap güzeldi de ikinci kitap çok zorlama gelmişti bana. O yüzden devamını getirmemiştim. :D Aslında tek kitap olsa daha iyiymiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci kitap bile zorlama geldiyse 3'e hiç katlanamazdınız, bırakmak yerinde bir karar olmuş bence de :D Ben de en çok ilk kitabı sevmiştim gerçekten de tek kitap halinde olsa daha çok severdim bu seriyi...

      Sil
  2. Bu seri kitaplığımda bekliyor ama kapaklarından dolayı okuyasım gelmedi hiç. Yorumunu okuyunca, merak ettim ve kılıfla bari okuyayım dedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğruyu söylemek gerekirse kapakları aslında içeriğin kısa bir özeti gibi, dolayısıyla kapaklar size bu serinin beğenmeyeceğiniz bir seri olduğu izlenimini uyandırdıysa muhtemelen gerçekten de beğenmezsiniz. Cinsel sahneleri oldukça yoğun, en az 21+ diyebilirim. Tutkulu bir aşk hikayesi ve sürükleyici olmasının dışında fazla bir artısı yok, çerezlik bir kitap, söylememiş olmayım ^,^

      Sil
  3. Bir Meydan okumaya davet ettim seni :) Katılmak istersen detaylar bloğumda yazıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meydan okumalara bayılırım, hemen bakıyorum!

      Sil